söndag 9 juli 2017

Fotosession

Mina kusiner var här idag för att fota sina vackra trädgårdsprydnader i stål. 
Det är deras egen design och finns att köpa hos STÅLHETTA

Christina och Eva intill Hängsyrenen.
 Eva hittade en go plats bland ormbunkarna bakom alpinpartiet.
trädgårdsprydnaderrost
 Jag passade på att fota de ursnygga näckrosorna. Bladen kan användas som litet flyttbart bord. Smart!

näckrosstensöta
 Näckros och Stensöta.

Klöver
Klöver är en liten fin dekoration som jag placerade i våra gamla "charmhinkar"
Det här är saker man blir glad av och bara vill ha fler av :)

3 kommentarer:

  1. Men så fina!! Så bra det passade in. Måste kolla in deras sida:)
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Här är en till som gillar rostiga snygga saker - men jag har fått köpstopp på såna saker. Min gubbe gillar inte rost...ett arv efter det att vi jobbade med biltillbehör!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  3. Snygga saker :) ska kika på deras hemsida. Jag gillar rost, zink och galvat i trädgården.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...