söndag 15 januari 2017

Månadsbild januari 2017

Nu har vi fått snö och kan åka omkring på skidorna. Solen skiner och det är runt -10 dagtid.
Fint vinterväder med andra ord.
***
Jag tar det väldigt lugnt med bloggen på grund av envisa nackproblem som började när jag bytte optiker i höstas. Nu är helt nya och troligen bättre glasögon på gång och förhoppningsvis ska nacken också bli bättre. I nuläget verkar det dock ta sin tid innan det onda ger med sig så jag kommer inte vara särskilt aktiv med bloggandet ett tag framöver. 

***
Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Vilken helt fantastiskt vacker vinterbild!
    Hoppas att dom nya glasögonen gör att du slipper ont i nacken!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Avundsvärt vackert!

    Krya på dig med nacken!

    Ha det gott!
    /Anja

    SvaraRadera
  3. Hej Ulrika!

    Har saknat dina inlägg, hoppas du är på bättringsvägen.

    ..och det kan man kalla vinter - jättevackert!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Håller med Gunilla om att dina inlägg är saknade...

    Jag fick problem med nacken efter jag fick progressiva glasögon. Optikern sa från början att jag behövde läs- och skärmglasögon som inte var dubbelslipade. Men eftersom jag aldrig vant mig vid de andra under 20-30 år så sa jag envetet nej. Bara ett par att hålla ordning på. Men jag fick ge upp. Nu har jag anpassade glasögon - ett par för skärm och ett par för läsningn. Sen är jag alltid observant på att hakspetsen går in mot halsen och inte pekar uppåt = gamnacke.

    Hoppas glasögonen hjälper och du slipper nackont. Det är vidrigt.

    Krya på dig! Carina

    SvaraRadera
  5. Vacker vinter bild! Det är så där jag vill ha det på vintern:)
    Hoppas du snart känner dig bättre!!

    SvaraRadera
  6. Oj vad jobbigt.
    Men grattis till all snön.
    Allt gott och krya på dig.
    Annika

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Vakkert vinterlandskap.
    Håper nakken din snart blir bedre.
    God bedring! Anne

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...