lördag 12 december 2015

Lucka 12

Narcisser blommar bland Waldsteinia ternata.

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker miljö ni har skapat där vid berget! Jag är ingen stor beundrare av marktäckare men just där är det perfekt att låta Waldsteinia bre ut sig, så snyggt!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut med berget och Waldsteinia. Fick den som bonus växt från Odla i höstas, men jag kunde inte bestämma mig för var jag skulle sätta den ...den står kvar i sin kruka fortfarande...
    Trevlig 3:dje advent!

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Like så godt grønne matter. Dette er flott.
    Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Like så godt grønne matter. Dette er flott.
    Ha det godt! Anne

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...