måndag 8 december 2014

Julkalender 2014/lucka 8

Julpynt
Äntligen julpyntat på bron! 

Jag har väntat i det längsta för när jag pyntat klart brukar det betyda att snön kommer snart. Undrar om det blir så den här gången också.

Slarvmaja i skogen
När jag hämtar granris och annat i skogen verkar jag bli mer än vanligt slarvig. Nu är det andra gången jag tappar bort något i villervallan med påsar, vantar och granris. Förra året när jag hämtade granris till bocken försvann sekatören. Jag letade och letade men hittade den inte förrän i somras. Ännu värre gick det igår då mobilen försvann. Det blev ett långt letande med ficklampa innan jag otroligt nog hittade den. 

Det kallar jag tur ;)
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...