lördag 6 december 2014

Julkalender 2014 / lucka 6

Julgåva

Så här i juletider blir jag snällare än vanligt ;)
Dessutom ligger en stort överskott av frön i en låda till ingen nytta.
Jag hade tänkt skicka frön till STA men av olika anledningar ligger de fortfarande kvar i lådan.
Nu delar jag med mig av årets fröer här på bloggen istället, om intresse finns?

Det var många som gillade Thalictrum sp. Kina som var så fin i somras.
Önskar du dig en påse frön av sommarens vackraste?

Då skickar du bara ett meddelande till min e-post (du hittar den i högerspalten) före den 13/12.
Skriv Thalictrum som ämne för meddelandet.
Invänta sedan svar och instruktioner från mig.


Det blir alltså inget lotteri den här gången istället skickar jag frön så långt lagret räcker. 


*********

1 kommentar:

  1. Den är verkligen jättefin! Jag hoppas min kommer att fröa av sig, så att jag får många plantor med tiden. Ha en skön helg/ Titti

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...