måndag 25 augusti 2014

Ogräs på berget-HJÄLP!

Nu när jag ändå grottar ner mig i olika problem och eländen är det rätt tid att visa upp det allra största problemet. Jag laddar hårt för att ta tag i det här eländet så fort vädret blir stabilare. 
Under alla år har jag önskat mig grön och frodig mossa på berget. Ja, det är väl ingen nyhet precis, men det tycks aldrig lyckas, jag blir aldrig bönhörd, ogräset vinner som vanligt varje år.

Hjälp mig! 
Hur ska jag göra?
ogräs

ogräs
 Visst vore det snyggare utan ogräs i de stora sprickorna!

ogräsogräs
 Världen är säkert full av smarta lösningar på det här ogräsproblemet. Det är bara jag som kört fast och blivit helt hemmablind. 
???
Sitter du inne med den ursmarta lösningen? 
Snälla dela med dig så jag kan sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...