torsdag 6 februari 2014

Bruna toner

Jag gillar brunt! 
Brunt är egentligen många färger om man tänker efter. 
Här är några bruntoner som låg på lager sen tidigare.

Brun flugsvamp Amanita regalis

Från beige till mörkbrun.

Fröställning av Ligularia.

Azalea

Röd sockblomma Epimedium rubrum.

Frostiga fröställningar i brunt.

Bruna blad av Iris och ormbunkar.

Rodgersia 

Ormbunke 

Starr Carex

Ormbunke

Bruna fröställningar och samtidigt nya blommor på Taklök Sempervivum.

Det här var mitt bidrag i olika bruna toner till Trädgårdsfärger-BRUN som är veckans tema i  Charlottas trädgård 


5 kommentarer:

  1. Vilka snygga! Jag gillar också brunt i trädgården.

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint med alla de bruna nyanserna. Rodgersian har så härliga blad, man ser skiftningarna tydligt på din bild. Snyggt/ Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Så många fina bilder du visar på fint brunt i trädgården. Jag har nog missat att fota det får ta mig i kragen när jag ser hur bra det går ihop i trädgården

    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackert och fantastiska nyanser av brunt. Tack för att du delar.

    SvaraRadera
  5. Vilka otroligt vackra bilder ! Brunt är fint :-) Ha det gott
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...