söndag 15 december 2013

Månadsbild december

Hej Vinterland! 
Världen är plötsligt vit igen, igår hade vi barmark.
Ett år har snart passerat och jag har klarat av att ta en bild runt den 15:de varje månad! Det är roligt att se skillnaderna när man fotar samma plats med jämna mellanrum. Nästa år fortsätter jag med månadsbilder vid samma datum, men med ett annat motiv.

15 december 2013

Här har ni hela serien januari - december.
                  Januari                                 Februari 
                             Mars                                                 April
                            Maj                                                   Juni

                            Juli                                                     Augusti 

                           September                                          Oktober

                            November                                         December

Vilken är bäst?

Ha en skön söndagkväll!

6 kommentarer:

  1. Härligt med snö! Men Augusti är ju klart bäst!

    SvaraRadera
  2. Skönt med snö igen...jag njuter...=)
    Gillar både juni och oktober bilden....!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Så kul att se alla 12 bilderna! Jag har svårt att välja, men oktober ligger bra till.

    SvaraRadera
  4. Min blick dras till oktober, vilka färger det var! Måste bli mitt val också.

    SvaraRadera
  5. Har svårt att bestämma mig för juni eller oktober. Fina på olika vis.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Kul med fler månadsbilder :) Din Maj ser väldigt härlig ut, allt grönt börjar spira!

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...