lördag 9 november 2013

Blommig fredag/Oskyldig

Nytt tema för blommig fredag är OSKYLDIG

När jag letade runt i bildmapparna inför senaste presentationen av planteringar i trädgården dök dessa tre bilder upp.




Tre bilder som jag gör mig förvirrad.
Skyldig eller oskyldig?
Innerst inne vet jag att jag har tagit alla tre, men...
Var befann jag mig vid tidpunkten för....?
-Minns inte exakt var jag var.
Var jag påverkad av något?
-Minns inte, tror inte det, möjligen något glas vin, det var ju så länge sen... 
***
Det enda jag minns är att jag ibland försökte hitta nya fotovinklar....
och tydligen lyckades jag riktigt bra!

Presentationer av våra planteringar började jag göra våren -13. 
De publicerade finns under fliken OM TRÄDGÅRDEN, resten kommer snart.

Nu ska jag ut och hjälpa till med bygget av nya alpinpartiet som vi kallar Massivet ;-)
Kika gärna vidare på andra tolkningar av temat hos Hélene/Bland Rosor&Bladlöss.
Trevlig helg på er!

7 kommentarer:

  1. Oskyldig eller ej, vackert.
    Trevlig helg
    Vivian

    SvaraRadera
  2. Så vackra och somriga bilder!

    SvaraRadera
  3. Uskyldig eller ikke - stenpartiene er riktig stilige :-)

    SvaraRadera
  4. :) Fina planteringar! Hoppas det har gått bra med Massivet. Kram Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bara bra, helt enligt planerna ;-)

      Radera
  5. Den sista bilden ser "drömsk" ut!
    Supervacker oavsett om det var du som tog den eller någon annan ;)

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder! Ni ser ut att ha en helt fantastisk trädgård! Synd att den ligger så långt ifrån där jag bor, hade varit kul att strosa bland era planteringar:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...