fredag 13 september 2013

Blommig fredag

Temat denna gång är-Vad blommar hos mig just nu?

 Idag var jag inte alls förberedd för blommig fredags temat, men efter förra fredagens misslyckade uppdrag måste jag väl skärpa till mig. 
Rusade ut med kameran direkt när jag slutat för dagen och hittade en hel del att visa upp.
Det här är inte alla jag hittade, men jag känner mig nöjd och tycker att så här många skönheter är värt ett MVG!
Perenner
 PERENNER

Annueller
ANNUELLER

Massor av blommor ser du hos Bland Rosor & Bladlöss

Önskar alla en skön blommig fredag och en lika skön helg!

16 kommentarer:

  1. Vilken härlig blommning du visar.
    Så fina bilder
    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett bra betyg ivarjefall.... Snyggt och bra att du hann dokumentera!
    MVG?

    Nja!
    Okeyda!
    Jag håller med...
    Verkligen värt det :)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. For en rik blomstring du har i hagen din. Rene sommerstemningen:)Jeg er fortjust i Ringblomsten jeg. Fin i den gule drakten sin. Ha en herlig helg!

    SvaraRadera
  5. Visst är de värda högsta betyg! Jätte-fina collage!/ Kram Titti

    SvaraRadera
  6. Underbar höstblomning!! Har julrosorna börjat om och blomma hos dig eller är det någon annan blomma som är lik julrosen??
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  7. Jösses! Du kan känna dig mer än nöjd. Vilken härlig blomsterkavalkad. Visst är det underbart att kunna gå ut i mitten av september och hitta så mycket blomsterprakt.

    SvaraRadera
  8. Så mye fint som blomstrer hos deg nå! Den blå scabiosa er så vakker!
    God helg!

    SvaraRadera
  9. Jodå nog är det en Julros alltid:-)

    SvaraRadera
  10. Ja, det var mange skjønnheter!

    SvaraRadera
  11. Hej,
    Här har jag bloggat om vårt besök hos dig.
    Hoppas du har en skön helg.
    /Johanna

    http://blogg.folkbladet.nu/johannakaffepanna/2013/09/14/ett-imponerande-stycke-tradgard/

    SvaraRadera
  12. Så roligt det var att läsa reportaget och ditt inlägg! Fina bilder ur för mig nya perspektiv. Tack det samma!

    SvaraRadera
  13. Mvg utdelat med besked :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  14. Du hade ju mycket snyggt som blommar! Klart det blir mvg!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  15. Absolut ett MVG! Många vackra blommor!
    Ha det fint,
    Carina

    SvaraRadera
  16. Absolut ett MVG! Många vackra blommor!
    Ha det fint,
    Carina

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...