fredag 17 maj 2013

Månadsbild maj

Nu har vi ömsat skinn!
Månadsbild maj

Kan man förstå att det bara är en månad mellan bilderna?

Månadsbild april
Härligt är det i alla fall!

Igår kom värmen och vi kunde sitta ute och flämta i solen. Jag är ute och grejar i trädgården så mycket jag orkar nu när jag är ledig. Kroppen är mörbultad men nöjd ändå. 
Strax ska jag ut och rensa upp i den sista lilla planteringen vid spaljén intill trädgårdslandet. Av någon anledning blir den alltid sist. Fjolårs sparrisarna ska också bort idag.
Ha en riktigt härlig fredag! 

2 kommentarer:

  1. Gillar den översta bilden bäst :=)
    Ja, äntligen lite värme och sol.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Inte så lite heller, vi hade 23 i skuggan idag!
    Riktigt skönt :)

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...