söndag 7 april 2013

Hoppfullt!

Två månader kvar? Smått otroligt känns det när jag tittar ut idag. 
Jag känner att jag måste ut med kameran för att visa den otroliga känslan av förundran över hur fort det verkligen går när förvandlingen från vinter till vår/sommar sätter igång.
Ja då har jag skidat färdigt för idag och här kommer dagens bilder att jämföra med några försommarbilder från i fjol.

Trädgård
Halv åtta på morgonen 4/6-12
dagens bilder
Samma ställe idag vid 12-tiden.

Trädgårdslund
 Halv åtta på morgonen 4/6-12
vinter bilder
Samma ställe idag vid 12-tiden.

Tulpaner
 Kvällsbild- vid tio på kvällen 7/6-12
snö
Samma ställe idag vid 12-tiden.

Tulpaner, narcisser
 Kvällsbild-vid tio på kvällen 7/6-12
vinter trädgård
Samma ställe idag vid 12-tiden.

Skön söndag på er alla!

5 kommentarer:

  1. Ojoj det är ju inte sant vilken skillnad! Förstår om du tvekar på om det någonsin ska bli vår..! Men du verkar ta det med ro.
    Kul att kunna inspirera dig med flätning. Du får komma med de frågor du har så ska jag försöka guida dig.
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  2. Det är ju just det som är så häftigt att se varje vår, när det sätter fart och man knappt hinner vända sig om innan något nytt har spruckit ut bakom ryggen på en...

    SvaraRadera
  3. Hei! Det som er så utrolig, er at hagen kan forandre seg så mye. Når man har bilder av det, så har man jo bevis. For når jeg ser ut på is,snø og visne planter, er det nesten umulig å forestille seg frodigheten.
    Nydelig hage du har. Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  4. Hmm, undrar om jag inte tycker bättre om förra årets foton...
    Underbara bilder.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  5. Ordspråket: "Det som göms i snö kommer fram i tö" passar bra till de här fina bilderna.
    Vi ses! Barbro

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...