lördag 23 mars 2013

Trädgårdsmässa


Bilder från förra årets trädgårdsmässa.

Nu är det snart dags för 

Det här är ingen jättemässa, men vi är glada att vi har en mässa här uppe. Jag gillar inte att gå och trängas särskilt länge, så den här är alldeles lagom för mig. Vi brukar ta en runda, en fika, en runda till och sedan är jag nöjd. 

Just nu ser programmet ut så här:
Samtal om Chelsea Flower Show med Ulf Nordfjell och Gunnel Carlsson

Bröllopsyra på Balkongutställningen
Låt inspirationsytorna ge dig nya idéer
Gunnel Carlsson kommer – kommer du?
Rådgivningsgatan bjuder på tips

Årets potatis 2013

Visst ska vi dit!

3 kommentarer:

  1. Visst funderar jag på att fara till mässan i Umeå men... vilka utställare kommer det att vara?
    Har läst några namn men ser ingen fullständig utställarförteckning på hemsidan.

    Först blir det en sväng till mässan i Stokholm som jag verkligen ser fram emot :=)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Har ingen aning och inte hittar jag någon lista på utställarna heller. Konstigt. Å så kul att åka på mässan i Stockholm!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Det är klart att man ska dit! :-)

    Ha det gott!
    Daniel

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...