onsdag 23 januari 2013

Fototriss del 205/Vad ligger dig varmt om hjärtat?

Vad ligger mig varmt om hjärtat?
Nu har jag tänkt på det sedan temat avslöjades i lördags och är nu sent ute med bilderna eftersom dom ska vara inne senast 20:00 ikväll. Det är tävling den här gången och då gäller det ju att tänka till lite extra. Dessutom ska man välja ett resmål att länka till. Resmålet jag valt är varma Kap Verde.
Av de sakerna som ligger mig varmt om hjärtat har jag valt att visa Tulpaner.
Sedan i höstas när jag kröp omkring i planteringarna och petade ner massvis av lökar har hjärtat klappat sig varmt för tulpanerna. Igår förärade jag mig själv en stor bukett i blandade färger, precis så som jag vill ha det i trädgården. 
Massvis av tulpaner i alla färger och i en salig blandning.







Fler "hjärtevarma" bidrag hittar du här:

4 kommentarer:

  1. Tulpaner är ljuvliga! Jätte fina tulpanbilder du visar. Köpte också en ny bukett idag.Titta in hos mig så ger jag tips hur du kan njuta av dom lite längre:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ooo sådan härlig vårkänsla dina bilder ger! Tack för titten och lycka till i tävlingen - vi är många som deltar nu :-)

    SvaraRadera
  3. Tulpaner är helt ljuvliga, så är det bara. Jag är inte riktigt i det stadiet att sätta lökar i min trädgård. Allt är i ett form-stadium än så länge... men jag längtar! Bra triss och lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder på något så vårigt!! Härligt!

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...