söndag 14 oktober 2012

Så här ser det ut där jag är- del 17

Veckans fototriss 193
Det här temat återkommer fyra ggr/år vid varje årstid. Mina bilder är tagna i trädgården just idag. 

På morgonen vid åtta tiden hade vi mulet och regn. Jag gick bara ut på altanen och knäppte den första bilden. Sedan lyste det upp och vid 15-tiden när jag var ute och tog de andra bilderna var det halvklart. 



Hur det ser ut där andra fototrissare befinner sig kan du se på Helenas blogg: FOTOTRISS

Skön söndagskväll på er!

14 kommentarer:

  1. Så otroligt vackra färger ihop! Du kan det där. :-)

    Ha det gott!
    Daniel

    SvaraRadera
  2. Så fint,så skulle jag vilja att det såg ut här hos mej
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  3. Verkligen en fin tolkning och vilka underbara bilder...!!

    Trevlig kväll...=)

    kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Men jösses va vackert du fortfarande har i din trädgård...
    Här i norr har löven hamnat på marken eller hos grannen...

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket löv det finns hos dig...vackra bilder!

    SvaraRadera
  6. Vacker höstskrudad trädgård.
    Underbara bilder!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Verkligen fina höstbilder, lummigt och fint.
    Vilken stilig header du har också!

    SvaraRadera
  8. Ser ut som en fantastiskt vacker trädgård.

    När man sitter här och tittar runt på alla trissbidrag från norr till söder, så tycker jag det ser förvånansvärt lika ut, när det gäller hur långt hösten (och dess färger) har kommit.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Your trees and shrubs look so nice, because there is such a difference in heights, shapes and colours. It keeps the whole scene looking interesting when there is such variety.

    SvaraRadera
  10. Tack, era kommentarer gör mig glad! Vi har faktiskt mycket löv kvar än och fina färger.Det beror nog på att vi haft väldigt lite frost hittills.

    SvaraRadera
  11. Fina höst bilder och fin fina färger. Härlig triss! =)

    SvaraRadera
  12. Speciellt den sista bilden är väldigt vacker!

    SvaraRadera
  13. Vackra färger tillsammans med fint ljus!

    SvaraRadera
  14. Fin fototriss. Vilka vackra höstfärger du har fångat!

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...