fredag 29 juni 2012

Kalla dagar och snart semester!

Vi har det kallt och torrt just nu. Igår gick jag med vantar och mössa på :( Hoppas verkligen på ett varmare väder nu när jag går på semester. Fem lediga veckor, med varma dagar och lagomt med regn, skulle sitta fint. Trots eller tack vare "kylan" blommar det fin-fint i trädgården, tulpaner och allium blommar fortfarande tillsammans. Djävulsklubban Oplopanax horridus, blommar för första gången hos oss. Blomman är inte märkvärdig, men kul ändå! I alpinpartiet blommar det som bäst nu också.
Välkomnar Luna som är bloggens nyaste följare!
Ska bättra mig med fler inlägg nu när jag blir ledig! 



Trevlig helg allihopa!

1 kommentar:

  1. Hej vännen !

    Jag söker oxå efter värmen...vi har solen och ljuset men saknar dom härliga siffrorna på termometern...=)

    Ha det bra !

    Kram Ninni

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...