fredag 8 juni 2012

Extra, extra!

Nu är tid att NJUTA och JOBBA ;)))


I går kväll var jag också ute och jobbade mellan skurarna, det är så många pyssel som pockar på just nu. När solen precis var på väg ner gick jag runt med kameran och hittade några fina motiv att njuta av. Det blir långt mellan inläggen just nu, men det beror inte på lathet utan jag skyller helt och hållet på tidsbrist. 
Men snart blir det semester, bara 3 veckor kvar, och förhoppningsvis mer tid för bloggen.
Ha det helt underbart i era trädgårdar och trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Åhhh, så vackra foton!
    Det ser ut att blomma mycket, grönt och lummigt är det i rabatten.

    Här har det regnat 93mm på 6 dagar :=(
    Många perenner ligger nedtyngda mot jorden och en del liljor har blåst av vid roten.
    Nu hoppas jag verkligen att det vänder mot sol och värme men enligt prognosen dröjer det än ett tag.


    I morgon följer jag med Umeås trädgårdsförening till Larz D.
    Ska bli sååå kul :=)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Låter inte kul med så mycket regn, tur att du får åka iväg till Larz, där blir man lycklig av allt fint. Här får vi regn varje dag men i mindre mängd, kallt har vi också. Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder du visar. Är det Bronsrodgersia som reser sig snyggt över allt annat på den övre bilden?
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  4. Japp, visst är den pampig! Snabbväxande är den också, tidigast av alla rodgersior.

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...