torsdag 26 april 2012

Vårlängtan!

Nu har jag sett dom!

Dom börjar krypa upp ur jorden, där det är snöfritt, men fortfarande ligger de hårt tryckta mot marken.
Vi har inte vår än, minus grader på nätterna och kalldimma från havet kyler, ibland är det dimmigt hela dagarna.
Den här sipp bilden är från förra året.
Jag laddar upp just nu och smider en massa trädgårdsplaner för nästa vecka, när jag är ledig. (Jag berättar mer  om planerna och hur det går nästa vecka) Trots all snö finns det massor av roliga saker att ta tag i, hoppas bara vädret är på min sida!
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Vi får hålla tummarna...för nu blir jag nyfiken:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Såg långtidsprognosen för vädret på tv. Det ser ut som vädergudarna är på din sida. HÄRLIGT!

    SvaraRadera
  3. Tack, för hållna tummar och väderprognosen, missade den.. Vågar knappt titta....; )

    SvaraRadera


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...