torsdag 30 juni 2011

Trädgårdstips

Med bra skor på fötterna blir det något gjort i täppan.
Vissa gånger blir det inget vettigt gjort och jag tror att jag vet varför. 
Det är då man inte fått på sig sina bra arbetskor utan lullar runt i dåliga skor t.ex. crocs.
Så mitt tips är: Ta på bra skor om du vill få flyt i trädgårdsarbetet.

Mina trädgårdskor
Kängorna, för höst och vår, är sköna, täta, varma och sitter bra på foten, fyndade på myrorna. 
De gamla eccoskorna är sköna och enkla att ta på, men håller nog inte så länge till. 
Måste hitta bättre sommarskor! Alla tips är välkomna!
Crocsen tar jag aldrig på mig när jag har stora planer att förverkliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack! Jag blir så glad för din kommentar! Den behöver inte vara lång.
Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...